angiilove

Alla inlägg under augusti 2012

Av Angela Mendoza - 30 augusti 2012 16:14

Hej för typ en halv timme sen så kom jag hem

från skolan har haft jätte kul så tänker

skriva i detta inläget hur min lilla dag har varit

har typ varit mest i arena elva så ni vet  

Någar bilder och video måste man bjurda på :)



  grym man kan dj:a as häftit :)

man kan åckså göra låtar as roligt 

 




vi gjorde typ en som dag med klassen as tråkigt då :/

   

sen gick vi till magen och jag fick ont i magen för jag åt gris en misstag 

så laddade upp den här spelet som heter flow free as roligt 

för att jag inte skulle tänka på att jag hade ont i magen 

 

Daton vi dj:a med 

 

Dj saken 

 

trummorna 

 

Trummorna aa ni kanske vet av det är hahaXD

      

Körde pingis as roligt 

 




Och så dricka fick vi också min smakade istea inte gott men tog 5 gånger hehe :)

 

as rolig va det när vi spelade :)

och så spelade jag och min kompis kort as roligt

för vi spleade drop eller vad det heter

och så droppade vi som det va vattenfall hehe :) 


ja så har mitt dag varit 

juste inte allt den staden jag är på kommer kapten röd så 

jag kanske köper biljetter 

om dom inte tar slut vi får se ska snaka med en kompis bara 

men det va allt ha en trevlig dag 

Kram ♥

     


Av Angela Mendoza - 30 augusti 2012 08:14

Hej en Arg Angela här Gud vad jag är arg jag måste vänta 25 min så att vi ska börja för tydligen. Skulle vi ha sov morgon. Men jag lyssnade inte. :/ så jag får helt enkelt tåla :( jag bloggar sen för typ alla sexor stör med att öppna sina skåp :/ men jag får nu dö av tråkig het i 25 min kram<33

Av Angela Mendoza - 30 augusti 2012 06:34

Hej vakna typ för en halv timme sen
Tänkte skriva lite innan jag går till skolan jag har precis ättit frukost
En liten bild bjuder man på
Just nu platar jag håret sen skolan så
Måste tyvärr säga hej då kram <3
Ha en trevlig dag alla <3

Av Angela Mendoza - 29 augusti 2012 20:49

Hej känner mig lite vad kan man säga ofräsh har typ inte duschat förr typ en halv timme :S

men jag av tvungen att vila för min kompis döda nästan mig 

men jag förstor henne hon går på fotboll

och tränar det gör inte jag så 

idag va det värsta träningen har as ont i huvudet 

och jag får säker tränings värk men äschh 

det betyder att träningen funkar så 

Det är ju bra juste bjuder några bilder när jag nästan dog hehe :D

 

på väg till döden hehe 

 

Där vi skulle börja då :D

 

Och första gången vi stannade gud vad jag svettades :S 

Ja men det av nog allt hoppas ni förstår hur jag känenr mig hehe skojar

men nu måste jag gå och duscha sen lägga mig är urmattad .

Kram♥

     

Av Angela Mendoza - 28 augusti 2012 21:07

Hej skriver från mobilen det gjorde jag förra inlägget också men är så glad entligen klar men Mina läxor eller typ
Ja nu tänker jag sova för är as trött
Och imorgon måste jag vakna typ 5 så sova tidigt gäller det jag det va nog allt jag skulle säga hej då kram <3

Av Angela Mendoza - 28 augusti 2012 18:31

Hej Angela här
Just nu ligger jag på min säng
Och chillar jag tror jag kommer sova sen men innan det så
tänker jag skriva lite hur mitt dag har varit först så har jag
Varit i skolan som varligt
Tråkigt bjuder på några bilder
Sen så fick jag och min syrra cykla till
Hemspråk i bara 15 min


Och bestämde tid och så men sen gick vi till stan och träffa några kompisar
Så dom sa om vi skulle äta så då
Sa vi ja och köpte pommes as gott blev as mätt (eller hur det stavasxD)
Sen gick vi hem och nu är jag på min säng ja så har mitt dag varit måste gå
Nu ska läsa lite hemläxor :/ hej då
Kram <3

Av Angela Mendoza - 27 augusti 2012 21:33

hej msået skriva snappt för ska äta vet sent för att äta 

men min familj är inte normala   

Hehehe 

måste gå nu skriver imorgon   

Hej då 

Kram ♥

   

Av Angela Mendoza - 27 augusti 2012 13:58

hej kom från skolan är as trött vi fick göra jätte jobbiga saker i idrotten 

 

den är från google så ni vet 


har jätte ont i fötterna 

men det va inte bara det utan

vi hade också lektion efter så

fick vi läxor så nu har jag läxa i No ,So Matte behöver

jag bara rätta så mitt huvud kommer bli galen 

 

så jag ska nog vila inna jag börjar så hej då Kram ♥

   




välkommna till min blogg

 

Hej alla välkommna till min blogg ! jag heter angela är 13 år har två syskon som jag kommer kanske snaka lite mer på bloggen jag hoppas ni gillar min blogg :) kram angela 

blogvin♥

blogglovin

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

annoskod fameblogger

Arkiv

Black Moustache

Fy fan vad glad man blir

Hälsa bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards